نرم افزار حسابداری ساده انگاره نت

انگاره نت ارائه دهنده نرم افزار حسابداری ساده

نرم افزار حسابداری ساده انگاره نت

انگاره نت ارائه دهنده نرم افزار حسابداری ساده

"گروه مهندسی انگاره نت" به عنوان یکی از شرکت های مجری پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری، طراحی و تولید وب سایت، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب و تحت ویندوز و اجرای پروژه های مکان یابی ماهواره ای فعالیت مینماید. سعی این شرکت همواره بر آن بوده است که از آخرین تکنولوژی های روز در پروژه های خود استفاده نماید.

پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

میدونم ، یه کسب و کار کوچیک داری و میخوای با پرینتر کوچیک داخل دفتر یا منزل برای مشتری ها فاکتور چاپ کنی و دست آخر حساب و کتاب هر کدوم رو توی کامپیوتر شخصی خودت نگه داری.

خاطره و دیدی که نسبت به نرم افزارهای حسابداری داری ممکنه شما رو از ادامه تصمیم منصرف کنه و به خودتون بگید که همون فاکتور کاغذی خوبه. نصب سخت نرم افزار های حسابداری ،کابوس پریدن اطلاعات،نیاز به داشتن دانش حسابداری زیاد و ... چیزهایی هستند که هر آن شما را بیشتر از تصمیم دیجیتالی شدن منصرف میکنه.

اما نه، باید بگم که اشتباه کردید، شما خیلی راحتتر از اون چیزی که فکر میکنید میتونید یه نرم افزار حسابداری آسان و ساده داشته باشید که باهاش کلی فاکتور خرید و فروش ثبت کنید ، موجودی انبار اجناستون رو ثبت و مدیریت کنید، پرداخت ها و دریافت های نقدی رو ثبت کنید، چک ها و حسابهای بانکی رو مدیریت کنید ، لیست مشتری هاتون رو ثبت و مدیریت کنید و در پایان کلی گزارش متنوع و کاربردی بگیرید و جالب اینکه لازم نیست یک حسابدار باشید و از کسی کمک بگیرید.از همه مهمتر این که نرم افزاری که این همه کار رو با هم انجام میده در کمتر از 3 دقیقه نصب ، راه اندازی و آماده استفاده میشه.نرم افزار حسابداری ساده و آسان انگاره نت رو از اینجا میتونید دانلود کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی